Job 6 van 25


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

  • Begeleiden van prospects naar de perfecte oplossing uit ons uitgebreide assortiment.
  • Je gaat klanten helpen via diverse kanalen, waaronder e-mail, telefoon en sociale media.
  • Je werkt samen met collega's om het volledige verkoopproces vlekkeloos te laten verlopen, van offerte tot bestelling.
  • Bijdragen aan de voortdurende verbetering van interne processen voor een ongeëvenaarde klantervaring.
  • Een motor zijn voor de groei van Modalizy door innovatieve nieuwe producten en diensten voor te stellen.
  • Bouwen aan een hechte teamgeest en een positieve werkomgeving bij Modalizy.

Bedrijfsprofiel:

Begin je dag met energie terwijl je naar ons bruisende kantoor in Brussel reist, filevrij met het openbaar vervoer of duurzame alternatieven zoals de fiets. Begroet je collega's met een stralende goeiemorgen en een kopje thee of koffie.

Duik in de dag met het beantwoorden van klantvragen via e-mail of telefoon, met een vleugje eureka bij elke opgeloste uitdaging. Geniet van een verfrissende pauze, of het nu op kantoor is of in de levendige buurt of nabijgelegen parken. Zet je in voor nog meer tevreden klanten in de namiddag.

Sluit de dag af met een overvloed aan gelukkige klanten en een voldaan gevoel. Schakel je Modalizy-knop uit en geniet van een welverdiende avond.

Jouw profiel

Je hebt een warme en oplossingsgerichte benadering van klanten met een commerciële instelling Je bent stressbestendig met focus op nauwkeurigheid en flexibiliteit Ervaring in klantenservice met vloeiende communicatie in Nederlands, Engels, Frans is een pluspunt Open voor feedback en groei, met respect en tactvolle communicatie Ambitie om zowel professioneel als persoonlijk te groeien binnen een diverse en inclusieve werkomgeving.
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Technische ondersteuning bieden aan technische commissies of adviescomités
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

  • Je krijgt een persoonlijke begeleiding op locatie.
  • Je kan flexibel werken: mix van kantoor en thuis.
  • Je krijgt Voortdurende training en bijscholing.
  • Je krijgt 26 dagen vakantie: 20 wettelijk + 6 ADV.
  • Werkuren tussen 8 uur en 17u30.
  • Je krijgt een stabiele baan: contract voor onbepaalde tijd.
  • Je krijgt een aantrekkelijk pakket extra's: eindejaarspremie, maaltijdcheques, telewerkvergoeding, woon-werkvergoeding, bonussen, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering
  • Je hebt voordelen op energie en mobiliteit: korting op elektriciteit, aardgas, tanken, elektrisch laden, zonnepanelen, thuisbatterijen, etc.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht